Dani glič - princeze - Marka Žvaka
yeule - Glitch Princess (Bayonet, 2022)
Sve je toliko moderno, pripadajuće samo ovom trenutku, sve što može da se razume u vezi yeule – umetnika/umetnice (pripada onom “non binary”) iza koga stoji Nat Čmiel, koji/koja opet i nije prava osoba. U stvari, užasna neopredeljenost u koja, u vezi bilo čega, postoji kad je u pitanju yeule, čini ovu pojavu super savremenom – ne zna se ne samo ko je i kakva je to osoba, ne zna se u kom nivou može da se nađe prava osoba koja stoji ispod nagomilanih alter-ega, muzika joj se opisuje raznim novim i dovoljno nejasnim kategorijama – “glitch pop”, “asian post-pop”, itd. Glitch Princess se rastapa u žanrovskom kotlu između r’n’b-ija, neodređene elektronike, popa, j-popa i ostalih azijskih modernih inkarnacija. Dakle – ovaj tekst je besmislen i nemoguće je iz njega bilo šta stvarno saznati. Jedino što preostaje je da se sluša Glitch Princess, pa posle možemo da pričamo.
Podržavajte nas iznosom koji sami određujete, na mesečnom nivou: